8/12/13

Visita ao Enredo do Abelleiro e á Fervenza de Dombodán

A escursión ao museo vivente do mel e á fervenza desde o meu punto de vista foi a salida que máis me gustou no que levamos de curso.

O lugar do Enredo do Abelleiro pareceume moi interesante e gustoume moito ver tan de cerca o tema da apicultura, cousa que me sirveu para o examen. A visita foi moi amena e a guía suponos expoñer moi ben os procesos para obter o mel e a cera. O sitio estaba moi coidado e permitia a opción de ver panais de abellas desde cerca sen correr riscos. Posteriormente, foi moi do meu agrado a cata dos diferentes tipos de mel que extraían de alí e poder dar a miña opinión, que foi positiva.

Por outra banda, a visita á fervenza encantoume xa que é un paraíso natural cercano e digno de que todo residente e visitante da zona pase por él e visitar o seu muiño. O lugar, pese a estar preto dunha estrada e dun pueblo da a sensación de estar completamente inmerso nunha natureza salvaxe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario