Os alumnos de Agraria participamos como educadores de educación ambiental, para poñer en práctica o aprendido durante o curso no módulo de T.E.A (Técnicas de Educación Ambiental), e así poder explicarlle aos alumnos de 1º E.S.O a historia, natureza e outros factores que rodeaba o tramo recorrido.
O alumnado e os profesores partimos cara Boente en autobús dende o instituto. Unha vez alí, distribuímonos en grupos polo que o curso de Agraria dividiuse en grupos de 2 e cada grupo levaba 5 alumnos de E.S.O.
Samuel López e eu (Javier Villaverde), formamos un grupo polo que viñeron connosco 5 alumnos de 1º de E.S.O. Samuel e eu, intentamos explicarlles un pouco sobre natureza, como as especies arbóreas ou outros recursos que rodeaba este tramo do camiño Francés. En todo momento intentamos poñer en práctica o aprendido durante o curso, aínda que tras a evaluación que fixemos dinos que temos que mellorar en certos aspectos, como por exemplo a excesiva confianza que lle demos a estes alumnos. Tamén cabe destacar que o grupo de alumnos que tivemos era un pouco revoltoso, pero o mesmo tempo participativo.
Na miña opinión, foi unha actividade moi positiva para poñer en práctica todo o dado no módulo de T.E.A., e tamén para avaliarme sobre certos aspectos nos que debería mellorar.
Na miña opinión foi unha actividade moi amena e interesante. A pena foi non completar o análise completo do río, xa que dispoñiamos de pouco tempo.
Guiadores: Samuel López e Javier Villaverde
ResponderEliminarComentario: Samuel López e Javier Villaverde